6 mars 2011

Tjuuu!
Wallander sitter jag och mamma och tittar på just nu. Göttigt!
Sov hos morfar inatt, och jag tyckte att jag sov ganska bra. MEN, när jag skulle gå och lägga mig gjorde jag ju det vanliga. T ex. borsta tänderna, osv...
När jag tittade ner i badkaret, jo, vad ser jag då? En äcklig, svart spindel på badkarskanten. Vet ni hur rädd jag blev eller? Skiträdd, blev jag! Fy i helvete. Och mamma vägrade ju att ta bort, men jag är rätt övertygande så efter ett tag spolade hon ner den i avloppet, men då kom det upp 2 stycken istället. Fy fan, alltså!
Tror jag sket på mig! Usch, vad jag hatar spindlar.

Nu ska jag vara gullig tyckte Mathilda, så jag länkar hennes blogg här och nu.
http://mylifeazliz.blogg.se/
Innan jag går och lägger mig kommer det finfina bilder från idag.
God natt dårå. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0