What the hell

Hoppas ni har det bra i kvällsvärmen! Det har jag självklart! :) Kul har jag också.
Vad tycker ni om att det är nationaldagen imorgon, då? Hade, tyvärr, glömt det...kan man säga. ;)
På tal om att glömma saker, så har jag glömt kameran hemma hos Alice. Attans då!
Ni har väl inte glömt att titta hennes blogg? ;)

Sitter nu här och lyssnar på musik och därför tycker jag att ni ska få se lite av vad jag lyssnar på.

Vad ska ni göra imorgon då? Vi har inget inplanerat vad jag vet. :(
Jo, shoppa och träna och just träna är ett STORT plus! Men fy, vad jag saknar Anna. Männskan har ju dragit till Bull-landet! Dissar det. ;)
Nu ska jag hjälpa till att göra sallad så att det blir någon mat. Ha det bäst. Puss!

Kommentarer
Postat av: virginia

Ledig och ledig??? Jobbat hela långa helgen...snygg bikini du har på dig, maffiga solglasögon också och en väldans fin text till Helena och Martin, enl. Helena så är det Kent som sjunger den...och du...jag älskar dig. Ha det bäst.

2011-06-05 @ 23:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0