The last title...

The last post...
The last picture...
The last day to be twelve...
Det sista inlägget...
Det sista fotot...
Den sista dagen att vara tolv...
Mamma borde vara med på bilden. Men, men jag saknar't som fan! ☺♥

Imorgon blir det nya tag! Dryg jävla tonåring! Haha, härligt är det asså. ^^
Hoppas jag får allt jag vill ha. Men nu får ni sätta igång att kommentera så ni hinner innan jag blir 13 inatt kl. 01:30.
Älskar er så otroligt mycket! Imorgon är det inte nån fjant som sitter här och bloggar....utan en stolt teenager!
Pöss och kram och godnatt.

Kommentarer
Postat av: alice

Grattis gumman ! <3

Hoppas du får världens bästa födelsedag ! :D

2011-01-24 @ 07:13:07
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

Jag längtar oxå tillbaka till varma, soliga, härliga Danmark. GRATTIS på födelsedagen <3 <3 <3

2011-01-24 @ 07:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0