Säsongsstart: Solsidan

Tjoho! Solsidan är tillbaka. Jag fick reda på det för typ en vecka sen och veckan som gått har känts som en evighet.
Aja, nu sitter jag och käkar chips och ser på Time Out. Jag tror inte att jag har sett det förut, men det var i alla fall roligt.
Imorgon är det skola igen och jag känner att helgen har gått för jäkla fort! Kan man inte gå i skolan på måndag och tisdag och ha helg resten av dagarna. Det skulle vara härligt. ^^
Precis städat nu och är, trots att klockan inte är så mycket, ganska trött.
För övrigt har jag och mamma gymmat med Linda idag och så har vi varit på Plantagen och handlat växter till mitt rum.
Så här ser den alltså ut och jag har 2 stycken i fönstret. (Krukan köpte jag också där)
BTW, har jag berättat om att pappa köpt en till dator? Tror inte det!
Den här ASUS-datorn köpte han på ONOFF. Har inte testat den än men den verkar bra.
Ha en bra kväll och en bra vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0