Congratulations Maxine

Tja tja bloggään! Ehm, nu sitter jag brevid Kevin och bloggar.
Haha! Fyller idag. Ett par, tre grattis skulle ju inte sitta fel. x)
Dagen började såhär:
Vaknade av skönsång....  Vi gratulerar, vi gratulerar, vi gratulerar våran Maxine idag. Med blommor och med blad, vi firar denna dag. Vi gratulerar våran Maxine idag!

Av familjen fick jag en kamera, en stor väckarklocka, Dance Central till Kinect och ett presentkort på Stadium för 500:-.




I skolan fick jag också presenter. Det här fick jag av Elvira:

Nailstickers och poleringsfil
Sen fick jag ett kollage av henne och ett grattiskort av Elin och Alexandra.

Och en liten video Elvirus gjorde. Nice!


Men nu ska jag till ICA och köpa 5 dl grädde, hahaha!


Kommentarer
Postat av: Elviruus !

fifan gmn :O ♥ lova ya ;* fuck, viken snygg kamera !

Grattis 13 åring.. Tantiis !! :D

2011-01-24 @ 16:37:53
URL: http://differentzoul.blogg.se/
Postat av: faaaaanny

grattis (:

2011-01-25 @ 21:14:10
URL: http://sweetlajm.blogg.se/
Postat av: Anki

Jättekram och stort grattis på din födelsedag! Hoppas du inte blir lika odräglig som en del andra tonåringar, nämner inga namn ;)

2011-01-26 @ 11:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0