Candyshop

Fick precis reda på att vi har vunnit 530:- på trav. Jahopp! Det var ju kul, haha!
Mamma, jag och Kevin har precis vart på ICA och handlat lite godis. För övrigt har jag faktiskt inte gjort så mycket förutom att städa. Stolt är jag över mig själv! ^^
Jag har inte haft Dagens outfit på drygt 4 veckor eller något så nu är det i alla fall dags att ta tag i det.
Så idag får en outfit tänkte jag.
Hur mår ni? Jag mår själv väldigt bra, men jag känner mig lite ofräsh eftersom jag inte duschat på länge.
Ska nog göra det ikväll eller imorgonbitti, fast nae. Jag ska ju gymma imorgon.
Förresten vad tycker ni om min nya logga? Istället för "Pussen & Kramen ♥". Tycker den här är mycket snyggare.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0