She's got nothing on but the radio


Min absoluta favorit låt just nu.

Här i soffan sitter en trött tjej och har precis nördat Family Guy. Var ju på dansen förut, men jag ska faktiskt sluta i streetjazzen och börja i showdans. Önskar att Malin hade den, men nu är det ju så att Caroline har den, hihi.
Får fråga Malin om det är OK. Hope so... ^^ (Malin är bäst!)
På tal om henne så ska jag göra en sidecut.......fast i offer sig, jag kanske ångrar mig! KOM MED ÅSIKTER OM DETTA!

BTW så fick jag mina pengar av Alice idag, eller tja, jag fick i alla fall 22 av de 30 kronor jag skulle få. I won't forget it Alice, haha!
Jag kom på en sak... Jag är hungrig. Ska nog ta en macka eller nåt sånt där.
Cam-bild.
Avslutar med låten som vi dansar till på streetjazzen.
Pussar, kramar och ett godnatt!

Kommentarer
Postat av: dina - foto, design, tips ♥

detta är väl inte din design? :P

Det är rebecca gidlöfs elr ngt väl?

2011-02-10 @ 20:14:38
URL: http://dinasfoto.blogg.se/
Postat av: virginia

Jag tycker absolut att det ser ut som MAXINE och inte rebecca gidlöf elr. ngt. väl?

2011-02-10 @ 21:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0