Gymmet

God kväll. Jag rapporterar om att jag och mamma har varit på SATS och gymmat idag.
Först värmde de upp genom köra trappmaskin i 10 minuter och sedan köra rodd och sen gick de ner i gymmet.
Efteråt körde Maxine konditions-tränig på högsta nivå.

Min kvällshumor är väl......helt okej? Hihi. Men idag har jag och mamma varit på gymmet. Kungligt! ^^
Sen åkte vi hem och hade lite kul. Åt hamburgare och så. Mumsigt är väl det.

Igår var vi ju hos mormor och tyvärr hann jag inte blogga hemma hos henne, eftersom *host* Kevin skulle ha datorn hela tiden. Förbannade unge, haha.
Vad tyckte ni om Melodifestivalen då? Själv tyckte jag att Oh My God var bäst. Skön låt! Sen så gillade jag den där med rapparen, eller vad man ska säga.
Två låtar från Melodifestivalen 2011.
Oh My God - Le kid

Dilba - Try Again

Rasmus Viberg - Social Butterfly

Nu ska jag nog göra mig i ordning och gå och lägga mig. Har ju dans imorgon. Puss till alla och Malin!
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0