Friends

Hejsan Svejsan allihopa.
Just nu tittar jag på O.C och......äter lunch. Idag sov jag förjävligt länge! 11 timmar. Härligt, kan jag säga.
Gick och la mig halv 11 igår, faktiskt. Väldigt tidigt för att vara ett lov, men skönt att sova ut. Och sen vakande jag 10, haha.
Dagens frukost såg ut såhär. (Man blir inte smal av att äta onyttigt.) God frukost måste jag säga!
Mitt tränings-schema den här veckan kommer att se skitbra ut. Ligger inte på latsidan, inte!
Måndag: Aerobic
Tisdag: Afro
Onsdag: Shape
Torsdag: -
Fredag: -
Lördag: Zumba och Core
Söndag: Gym
Yay! Det blir bra. Tränade lite extra imorse också.
Jag har upptäckt en ny favoritbild, jag har.
I'ts something special with the picture. Love it. Ps. Jag vet att bilden är liten men, men...
Hugs and kisses!

Kommentarer
Postat av: virginia

Det var inte mycke´ till frukost det...och du..man blir inte smal av att inte äta heller.

2011-02-23 @ 10:49:06
Postat av: Papi

Gillar bilden skarpt fast den är lien

2011-02-24 @ 15:03:15
Postat av: Anonym

Läcker vattenbild, ser ut som en blomma. Fattar inte hur du bär dej åt....

2011-02-26 @ 08:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0