Counter Strike Source

Jag imiterar min brorsa som kör CSS. Allting är driv, så ni vet. Ps. Videon är trög! Efteråt garvade jag flera minuter!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! DÖÖÖÖÖÖ! ^^
För övrigt har jag inte hunnit göra så mycket idag. Vaknade runt 11 av att pappa ringde. Då käkade jag lite frukost och nu ska jag städa och sen ska jag äta lunch.
Igår var jag på discon. Eftersom jag har slutat i streetjazzen. Jag var ju liksom malplacerad, om man säger så.
Men vet ni vem eller tja...vilka jag träffade då? Hanna och Alice. Jag trodde inte att jag skulle träffa nån som jag kände.
Dansen var nog inte så svår, men det hade redan gått två veckor så jag kunde ju inte dansen skitbra, men jag får öva under lovet.
Ha en bra fredag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0