Bowling tonight

Hej på er. Nu sitter jag här igen och tittar på Vampire Diaries. Kul, kul!
Om en timme blir det bowling, plankstek och Melodifestivalen på Vilbergen med mormor, mamma och Kevin. Det blir gött! ;)
Idag tänkte jag svara på alla frågor jag fick på Frågestund, tack allihopa!
Håller på att fixa mig nu och så har jag en fråga till er!
Den lyder såhär: Tycker ni att jag ska ta bort Dagens outfit?
Borde kanske göra det, eller? Vad tycker ni? Dessutom ska jag UTMANA er. Jag vill ha minst 3 åsikter om frågan.
Pussar och kramar mina fina läsare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker det är roligt med dagens outfit, du klär dig snyggt och till råga på altl blir du ju jättebra på vartenda kort!

2011-02-26 @ 20:04:46
Postat av: Helena

2011-02-26 @ 20:05:17
Postat av: Anonym

Jag håller med föregående 'talare'. En utmaning till dej: Nästa outfit ska vara något du inte använt på länge. Du har ju massor av kläder i garderoben som aldrig får se dagens ljus.

2011-02-27 @ 09:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0