Armbrytning på mattelektion

Shoo bre! What's up?
Bygglov är på TV:n, eller nej, det slutade visst nu.
Idag var jag i skolan och på mattelektionen hade Emelie och Axel armbrytning, fan! Men precis som Axel var på väg att vinna kom Pia och sa till! Men Pia, då! Ae, jag skoja bara, Pia. ^^
Efter plugget drog jag och Alice ner på stan. Hon åkte hem vid fyra eftersom hon skulle till dansen halv fem.
Så då gick jag ensam i ungefär en timme till. Jag köpte lite olika grejer. T ex. kläder...hihi!
Just det! Kom på en skitkul grej som hände igår.
Det var ju så att jag var på väg mot aerobicen. Då såg jag en gammal gubbe som gick och haltade med en krycka. (alltså, väldigt halt var han)
Då såg han bussen som han skulle åka med och vet ni vad han gjorde då???
Gubben lyfte upp kryckan i luften och sprang som......ja, jag vet inte vad! Han sprang dösnabbt. Hahaha, och sen när han närmade sig bussen tittade han sig omkring lite fort och började halta igen. Jösses, jag tror det såg mycket roligare ut än när jag beskriver. Är inte så bra på att beskriva.
Men jag ska göra mig i ordning nu och sova. Godnatt och sov gott!



Kommentarer
Postat av: Pia

Gjorde jag? Det minns jag inte. Dock sa jag till att mattelektionen började. Fast i tisdags hade jag inte matte med er. Det var V. Jag hade mentorsamtal. HAHA!

2011-02-17 @ 17:40:22
URL: http://pisansliv.blogg.se/
Postat av: Elin<3

jätte fint ! <3

2011-02-18 @ 13:01:12
URL: http://bblondinelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0