Xtra

Rubriken är endast för att jag inte hade någon rubrik som började på just X, hihi!
Hej, läsare! :)
Vad gör världen den här onsdagen? Jag kan bara säga att jag gör ingenting. Har precis ätit och....herregud jag dör!
Alice drar till fucking London imorgon. Kommer sakna sönder mig efter min rödtott. Snyft! :(
Du får egentligen inte dra, vet du! Men det är alltid kul att det kommer snygga bilder + en jävla massa kläder och skor.
Idag var det skolan, as usual...Inget speciellt hände. Moae...
Well, well! Efter plugget gick vi till bageriet och köpe lite grejer. Bl a en croissant till mig. Har faktiskt ALDRIG tänkt på hur mycket han ger mig, seriöst. Och jag har typ aldrig gett nåt tillbaka. Känner mig som en gudinna! :D
Vet ni vad...Det finns Macarons där. Jippie!

Kommentarer
Postat av: IKS

I think he's got a "thing" for you <3

2011-04-28 @ 08:07:31
Postat av: Anki

HAN? Nyfiken

2011-04-28 @ 10:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0