Valborg

Har ni en bra Valborg? Jag har självklart det! Snart ska vi till Folkparken och titta på elden och lite shit. :) Hanna skulle dit tror jag, men den som lever får se.
Idag har vi kört Laserdome! Fy sjutton, vad det kul! Visst jag kom sist med typ 1000 minuspoäng, HAHAHAHA, men so what???! ;)
Efterrätt blev såklart det godaste jag vet. Frukt-glass typ? Den var supergod! ;)
Vi hade sjukt kul, alltså! Sedan åt vi på Pappa Grappa. Rätt dyrt, kan man kanske säga...över 700 spänn blev det. Men det var det fan värt. Riktiga pizzor alltså. Inte som på den sunkiga nödfalls-pizzerian i köpcentret.
Innan det var jag och mamma på Zumban. Vilken energi det var! JAG DÖÖÖR! Alice bara måste med på Zumban nästa vecka. Annars dör jag på riktigt!
Efter vi hade varit och ätit i alla fall gick vi till Gottegrisen och köpte candyyy...och sen tvättade vi bilen.
Hahaha, Kevin skulle ju försöka spruta vatten på bilen och det gick....haha! Titta och njut! :D
Nu ska vi dra. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0