Skit på dig

Tittar på Göta kanal nu. Härligt slut på en lång dag! ;)
Kom hem från dansen vid halv åtta och har precis kommit ut ur duschen.
Nästa vecka bestämmer vi platser på dansen. Får ju hoppas att man får stå längst fram, eller vad ska man säga???
Vi byter ju håll och kör dansen åt andra hållet också. Men jag vill i alla fall stå i någon ände, haha!
Ska gå och lägg mig nu. Trött i hela kroppen och allt! Skönt att gå och lägga sig. Pallar ändå inte att vara uppe.
Just det. Tror det var igår, men iaf. Jag skulle hämta New Body hos Kajsa och gissa hur många påsar jag kom hem med. 3 sjukt stora påsar. Vägde typ 5 kg per påse! OMG.
Bild i repris? Väl...god natt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0