Det är det som är bra med lov

Japp! Nu ska ni få veta vad som är så otroligt bra med lov. Att man kan gå på Shape på onsdagar. That's what I'm going to do tonight. :) Great!
Som sagt, jag var på Finspångs badhus igår. Vi träffade Anton, bro! Simmade 10 längder i "simbassägen". Duktig jag känner mig.
Gudars, vilken snygg bild! :P
Jo, så ikväll blir det Shape, såklart...och nu har jag precis duschat och sitter här. Undrar varför jag duschade när jag ändå ska gör't ikväll. Hur tänker jag??? Den som svarar rätt på den frågan vinner 10 000! NÅGON? Ja? Nehe...
Satt och tittade i gamla skolkataloger. Det första jag tänker på när jag ser mig själv är: Hade jag inte snyggare kläder då, eller? Hahaha, det är sjukt kul att titta på gamla bilder.

Kommentarer
Postat av: alice

Veckans blogg på bloggen, va med !

2011-04-20 @ 18:34:20
URL: http://alicealden.blogg.se/
Postat av: SOFIA ♥

tack :)

2011-04-21 @ 08:46:44
URL: http://sofiasvernell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0