Yesss, fredag!

Hej alla sociala och fina läsare.
Nu är jag hemma från skolan, äntligen och jag har ätit lite.
Först hade vi franska och sista lektionen var det SO med Gunilla.
Sen sällade jag med Clara och Kaspar. När vi hade kommit Kappes hus, nästan körde Clara in med cykeln i trottoarkanten så att hon gjorde värsta vurpan. Haha, tur att jag hade mobilen med mig så att jag kan bjuda på den här snygga bilden. ^^

Hihi, och nu går jag omkring med en tvättunna på huvudet.
Men det vill jag inte visa för då blir jag fan världsmobbad! Pahahaha!
Nu ska jag göra mamma glad och hjälpa henne med att laga mat.
Tacos får det bli. Men ärligt talat, jag fattar inte hur människor kan äta tacos utan gräddfil???!
Det är sjukt, för det är ju ingen tacos om man inte har gräddfil, eller hur?
Ha en mysig fredagkväll allihopa!
Pussen & Kramen ♥

Kommentarer
Postat av: Anki

Det går alldeles utmärkt med creme fraiche med!

2010-10-08 @ 22:25:28
Postat av: Maxine

Så sant, så sant! Men jag är nog mer förtjust i gräddfil. :)

2010-10-09 @ 11:09:36
URL: http://mmaxinee.blogg.se/
Postat av: Virginia

Turkisk youghurt går också bra, om man nu inte har gräddfil. Tjusig vurpa av kompisen, slog hon sig?

2010-10-10 @ 14:10:23
Postat av: Maxine

Nej, hon slog sig inte som tur var och ja, en väldigt tjusig vurpa. ^^

2010-10-10 @ 21:15:34
URL: http://mmaxinee.blogg.se/
Postat av: iks

Vilken tur att jag köpte gräddfil till tacosarna då

2010-10-11 @ 07:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0