Tisdag

Hej på er.
Idag har jag varit i skolan och vi har tagit spruta.
Först, när de stack in den i armen på mig blev jag lite snurrig. Sen när hon spruta in vätskan, eller vad man nu kan kalla det, fick jag jätteont i huvudet och sen tog hon ut den och jag fick ont i armen så jag vek mig dubbelt.
Usch! Sen fick jag gå in till vilorummet med Anna för hon hade också ont i huvudet och så.
Där låg vi och gnällde i ungefär 45 minuter och sen gick vi och åt. ^^
Till lunch fick vi fisk och potatis med kall sås. Mums, vad gott!
Sen hade vi några lektioner och sen gick jag hem med Clara och Kaspar.

Snart ska jag iallafall åka till afron, men först ska jag käka lite mellis, hihi.
Ha en bra eftermiddag och kväll.

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0