Sundaytraining

Hallå världens finaste.
Nu har jag äntligen kommit hem från 1½ timmes intensiv träning.
Och jag har även hunnit duscha och äta lite.
Nu är det bara en vecka kvar till Noels dop.
Jag längtar.....och längtar.
Imorgon är det skola igen, och efter skolan ska jag som vanligt cykla ner till Streetdansen.
Synd är väl det att vi förmodligen inte kommer att kunna gå på Zumban imorgon, eftersom vi står på vänteplats 7 och 8.
Men det ska man inte hänga läpp för. Det kommer ju flera gånger.
Ni vet pannkakorna från Billys med hallonsylt. De var faktiskt inte så dåliga.
Ett bra mellanmål om man är hungrig. Det måste ni prova.
Jaja, nu ska jag klura lite på om jag ska ha frågestund på bloggen, eller inte.
Om ja, så blir det en frågestund sen.
Ha en bra eftermiddag.
Pussen & Kramen ♥

Kommentarer
Postat av: iks

Visst var det ett riktigt härligt träningspass! Nu håller vi tummarna för zumban imorgon, annars får det bli afro på tisdag.

2010-10-03 @ 22:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0