Städtisdag

Man kan ju inte bara ligga och lata sig när man har studiedagar, även om man skulle vilja det.
Jag är så duktig så jag har skurat kökskåpen och har bara 2 skåp kvar.
Fast jag gör det inte gratis, inte! Mamsen ger mig typ 200:- sen.
Sjyst är hon, tycker jag. Men nu har jag precis ätit lite lunch och tittar även idag på Extreme Home Makeover.
Nu ska jag fortsätta med skåpen och sen göra iordning lite på rummet kanske och sen ska jag cykla iväg till Afron med mamma. ^^
Ha det så bra.

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer
Postat av: iks

Din lön får du idag, jättefint är det i skåpen nu :-) Gud va kul det var på afron igår, kan knappt vänta till nästa tisdag!!!

2010-10-13 @ 08:09:47
Postat av: Virginia

Gu´ va´ dukti´ du är. Du kan få komma hit och skura mina luckor nästa gång du har studiedag.

2010-10-13 @ 16:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0