Resturang i vårt vardagsrum

Nu glömmer ni väl inte att titta på Resturang i vårt vardagsrum kl. 21.00?!! På kanal 9.
Det här blir dagens och kvällens sista inlägg, och det blir inte så långt heller. ^^
Idag har jag varit i skolan och efter det åkte jag hem till Elvira och då gick vi till Juniorerna.
Där gick vi tipspromenad och massa grejor, sen kom papsen och hämtade mig.
När vi kom hem så åt vi lite mat och jag tog tomat och-chili soppa från Blå Band.
Supergod, verkligen! Jättebra om man vill ha en lätt middag eller ett mellanmål.
Men nu ska jag titta på Resturang i vårt vardagsrum, och ni missar inte gärna det.
För idag ska mamma och pappa vara med. Tjoho! Nu är de rikskändisar, haha.
Ha det wonderful.

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer
Postat av: Virigina

Jag såg mamma och pappa... Fam. E borde vunnit, egentligen gjorde dem det också, för de andra hade 2 gäster mer, fick därför mer klirr i kassan. Dela summan med antal gäster så får du se resultatet. Hela deras koncept var riktigt proffsigt gjort. Dem var BÄST, inget snack om saken.

2010-10-15 @ 09:03:50
Postat av: Maxine

Ja, och dessutom "fuskade" de ju när de tog hjälp av personer från en resturang :s

2010-10-15 @ 16:20:46
URL: http://mmaxinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0