Happy halloween

Buuu mina kära läsare.
Nu är det verkligen halloween, lovely! ♥
Har ni några planer för idag? Själv ska jag på halloween-fest hos Maria. Nice det! Som jag längtar...
Mamma står och säljer idag med, men hon borde komma hem snart...hmm?
Jag ska få typ 70 kr och Kevin ska ju få över 100. Fy, så orättvist, haha!
Det är för att mamma säljer ju våra gamla grejer så då får vi pengar för det som hon säljer. Fast i.o.s så brukar ju jag få mest pengar, hihi. ^^
Men det är ju för att jag brukar vara med och sälja. Jag är en väldigt bra affärskvinna, eller????
Sitter här och funderar på om jag ska köpa nåt till Maria, typ en blomma eller så. Eller en skraplott kanske... Nej, för den skulle jag ju ändå bara behålla för mig själv. Hahaha!
Ni har väl inte glömt att ställa om klockan va? Jag är ju lite småglömsk så det har jag faktist glömt.
Men, men då blir jag ju inte försenad till skolan i alla fall.
Ha en läskig halloween! (en gullig halloweenbild)

Pussen & Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0