Dopdag

Hej alla glada.
Nu är det helg och även dop för min lilla söta kusin Noel.
Och jag ska sjunga Älskade barn. Jag är ju såklart lite smånervös, men jag har ju redan sjungit den på Jonathans dop så det ska nog gå bra. ^^
Kanske blir en liten video sen, men det får vi se. För minneskortet i kameran är borta liksom, annars får väl nån filma med min mobil. För det blir ju lite konstigt, eftersom mamma och pappa är gudföräldrar och Kevin vet ju inte hur man hanterar en mobil så jag får väl be mormor. Hon kan nog göra det, hoppas jag...
Nu ska jag väl fixa naglarna och sen käka lite och kl. 13.30 åker vi.
Vi måste vara där en timme innan.
Så ha det så bäst.
Pussen & Kramen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0