Bokat biljetter...

...till The Last Airbender imorgon kl. 20:45. Först trodde jag att den var kvart över nio, men sen fick jag reda på att den började kvart i nio, istället. Hihi! ^^
Men det är iallafall jag, Clara och Alice som ska se den. Mathilda ville tyvärr inte.
Well, well. Idag har jag varit i skolan, som vanligt och efter skolan gick jag hem och blogga lite.
Sen när pappa kom hem åkte vi till farfar på sjukhuset. Men han verkade ganska kry, faktist!
Men nu har jag precis kollat på Idol och Linda åkte ut.
Fan, alltså. Åhhh!
Och nu sitter jag och tittar på Modern family. Haha, det är superkul!
God damn it. Jag har ett beroende av att skriva "super".
Shit, vad irriterande. Påminn mig, tack.
Godnatt och sov sött. Lots of love.

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0