En helt vanlig skoldag

Hejsan Svejsan.

Sitter nu här i den underbara skinnsoffan och lyssnar på musik.
Well, jag har varit i skolan idag och första "lektionen" hade vi adventskonsert-träning till onsdag.
Så här kommer en liten video som jag smygfilmade imorse. Vi sjunger Gläns över sjö och strand. (Den andra versen)
Jag vet att det är Turkiets sämsta ljud, men whatever???
Man hör i alla fall bättre än på min mobil.
Efter det gick jag, Pia, Julia och några fler till skolan och resten åkte spårvagn. Shit, vad lata de är!
Men Pia och Julia hade största snöbollskriget. Hahahaha!

När vi kom till skolan åt vi lunch och då åt vi fisk och potatismos.
Men nu ska jag se på svenska hollywood-fruar. Jippie!
Take care of you.

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer
Postat av: mor

Sjöng inte du?? Du borde höras bättre... Ser fram emot konserten på onsdag :-)

2010-11-23 @ 12:01:14
Postat av: Maxine

Joho, men man hör inte så bra som sagt.

2010-11-23 @ 17:26:13
URL: http://mmaxinee.blogg.se/
Postat av: Pisan

Julia vann tror jag.:) Kram

2010-11-24 @ 22:16:11
URL: http://pisansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0