Stan med bruttan

Tjenare.
Idag har jag varit på stan med Julia. ---> http://picturebyjulia.blogg.se/
Men inte så länge för hon mådde inte så bra så hon åkte hem, och jag med. Fast jag hittade ett par skor som jag vill ha!

Känga från Skopunkten.com
De här tyckte jag var superfina. ^^
De skulle jag vilja ha. Om någon undrar önskar jag mig de i julklapp! (Dinsko 399:-)

Idag släpptes den nya Lanvin-kollektionen på H&M och visst det är väl snygga kläder men jag tycker inte att det är prisvärt. Dessutom är en hel del redan slutsålt! Det är galet!

Nu har jag precis gjort engelskan till torsdag och sitter och tittar på kläder och skor på nätet.
Man blir verligen sugen på att köpa något, men så är det ju jul snart och man ska köpa julklappar o.s.v....så jag har inte riktigt råd med en massa kläder. Buhuhu!
Nu går vi över till det positiva: Jag ska vara med och sjunga Himlen i min famn imorgon på adventskonserten. Jippie!
Tjaaa, det var väl allt för nu. Ha det bäst, ingen protest.

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0