Säsongsavslutning: Välkommen åter

Hejsan Svejsan.
Nu är jag jätteledsen för det är säsongsavslutning för Välkommen åter. Och det är även lite synd att det inte är Berg flyttar in idag, heller. Buhuhuhuhu!
Dagen har för övrigt varit lång och jag och Alice var matjour, stackars oss!
Efter skolan åkte jag, Elvira och Mathilda hem till henne, Mathilda alltså. ^^ Då åt vi gulaschsoppa som hennes mamma hade gjort. Det var supergott, men MB dissa ju soppan för Kalaspuffar. Haha.
Sen åkte vi till Cheerleadingen och då övade vi på fyra olika danser till hästen-matcherna.
Kul, kul men jobbigt, jobbigt...och hur f**n skulle man kunna komma ihåg 5 danser????
Nu ska jag titta klart på Välkommen åter och sen ska jag göra iordning mig.
Ha det härligt!

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0