Mikrofonkåt

Hej, vad händer och fötter?
Idag har jag varit hos Hanna och då åkte vi till Arken Zoo och köpte kaninmat och lite grejor.
Men igår när jag skulle hem till henne tog jag 2:an till Djäkneparkskolan och gick neråt gatan.
Sen svängde jag höger efter några kvarter, haha! Sen gick jag förvirrande omkring i typ 20 minuter. Så sammanlagt blev det en halvtimme. Herregud! Svinkallt var det också.
Till slut kom jag till en skog eller nåt liknande som jag kände igen så då kom jag hem till de och det var egentligen bara att svänga in till vänster direkt. Och som grädde på moset hade jag inte deras nummer.
Sen gick jag och Hanna till Hemmakväll i stan och hyrde film. Då hittade vi Dear John. Skitbra film, sorglig!
Men då så fick man tydligen inte hyra film förns man var 15 så då fick vi ringa hem och massor.
Nu sitter vi i alla fall här och tittar på AFV. Älskar den här låten så lyssna!
Mikrofonkåt - September
Ha en bra kväll.
Pussen & Kramen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0