Helgmorgon

Goodmorning everybody!
Ett STOOORT förlåt för att det inte blev något inlägg igår. Men igår var mamma och jag hemma hos Hanna med familj och hälsade på.
Tog några bilder när vi var ute i det härliga vädret, så här blir det en liten bildbomb...
Jag och mamma, eller rättare sagt mamma, gjorde en äppelkaka.....men hon glömde att bröa formen med ströbröd.
Men den blev bra ändå bra, för alla tyckte att den var supergod. Jag tog t.o.m 3 bitar. Mums! ^^
Efter det åkte mamma och jag till Hageby centrum och handlade lite. Men det som vi egentligen skulle ha fanns inte så jag köpte ett par vantar och en tröja.
Jag kan lägga upp en bild på det jag har köpt sen. Ha en trevlig helg!
Pussen & Kramen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0