Prao

Hejsan Svejsan.
Idag har jag varit på prao igen.
Då var vi på Målgränds förskola som hör samman med Målgränds skola.
Där fanns det två ungar som verkligen älskade mig.
De två sötnosarna hette Noah och Keivin, tror jag han hette..
Keivin var 4 år och Noah var 2 år.
De kramade mig hela tiden och ville leka med mig jämt.
När jag och Julia skulle gå in till personalrummet och ställa frågor till Tinna, sa Noah:- Du ska väl inte hem....?
Så jäkla söt, men jag sa att jag bara skulle prata lite och att jag skulle komma tillbaka.
Då blev han glad igen.
Men sen hann jag bara leka med honom i en halvtimme, typ.
För sen skulle jag hem.
Och vet ni vad? Jag gick hela vägen hem från stan.
Jag tror nog att jag har fått min dagliga motion och friska luft :)
Vad gör alla idag då?
Nu sitter jag här och snart kommer nog mamma hem.
Imorgon är det skola igen....Fy på det!
Fast det är ju bara att gå dit.

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0