Träna, blogga, städa

Hejsan Svejsan.
Idag är det tisdag och jag har bara varit hemma än så länge.
Men jag har tränat i 45 minuter och det är ju megabra.
Först cyklade jag på träningscykeln i 10 min och sen körde jag styrketräning.
Så körde jag 3 gånger. Och efter det stretchade jag.
Nu sitter jag här och snart ska jag städa och sen äta.
Vi får se vad det blir för mat, för jag vågar inte laga mat själv.
Jag svär, det är det värsta jag vet.
Som sagt, nu sitter jag här och lyssnar på musik och kollar på MTV.
Bra kombination, va?
Hahahaha.
Jag har fått en låt på hjärnan.
Gissa! Gissa! Gissa!

Millionare?
Nej!
Billionare?
Ja!

Du kan lyssna på den här.
Eller så kan du vänta 5 minuter och sen kolla på min blogg igen.
Det är mycket smartare. ^^
Nu ska jag dansa arlset av mig så ses vi.
Ha det bäst!

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer
Postat av: iks

Vadå inte vågar laga mat??? Du lagade ju ris och korvstroganoff igår kväll...Jättegott!

2010-06-22 @ 22:38:38
Postat av: Anonym

Men jag lyckades ju inte med riset!

Hahaha. xD

2010-06-23 @ 10:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0