Fredag

Hejsan.
Idag var det avslutning på Dancecampen.
Fy, på det!
Det som var så kul, fast lite skönt är det ju att inte behöva gå upp tidigt på morgonen.
Efter avslutningen åkte vi hem och jag åt lite mellis vid TV:n.
Då såg jag klart på P.S. I love you.
Den filmen är megabra, ju.
Och nu sitter jag här och och bloggar och lyssnar på musik.
Vad gör ni då?
Jag tänkte hoppa in i duschen snart och duscha av mig eftersom jag har blivit lite svettig. ^^
Nu har jag väl inte så mycket att skriva men jag hoppas att det duger.
Hahahahaha!
Imorgon kommer Dagens outfit för er som undrar.
Ha det så bra.
Men innan ni stänger av datorn ska ni skaka rumpan med Sean Banan.

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer
Postat av: iks

...stackare...var tvungen att gå upp JÄTTEtidigt (halvnio) för att hinna i tid till dancecamp

2010-06-20 @ 11:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0