Fredag

Hej på er.
Idag är det fredag och snart helg.
Fast helgen betyder väl inte så mycket nu när man har sommarlovet.....
Idag har jag städat huset.
Jag började med att diska och sen rengjorde jag ugnen.
Det tog ca. 1½ timme.
Som belöning för allt slit fick jag en smäll i ryggen och i huvudet.
Jag råkade ju liksom klanta mig så när jag skulle ställa mig upp fick jag en smäll i ryggen att en hård j**la kant.
Sen slog jag huvudet i lampan.
Aj! Aj! Aj!
Smarta lilla jag.
Nu sitter jag här och bloggar.
Nu är min facebook tillbaka, jag klarar mig faktist inte utan den.
Åh nej, inte nu igen!

-Tager du, FaceBook, Maxine Söderqvist till att bli din äkta maka och älska henne i nöd och lust?
-Bzzzt, ja......bzzzt, det gör jag.....bzzt.
-Tager du, Maxine Söderqvist, FaceBook till att blli din äkta make och älska honom i nöd och lust?
-Ja, det gör jag såklart.

Tack och lov att det försvann nu, för annars kanske det hade hänt något illa med honom.
Usch, jag avskyr mina dagdrömmar.
Jag hoppas att det blir skapligt bra väder imorgon så att vi kan vara ute på grillfesten.
Men det var väl allt jag hade att skriva.
Ha't så bra.

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer
Postat av: Virginia

Du är då för härlig du Maxiflaxigummitaxi. Ses imorgon. Kram.

2010-06-11 @ 19:31:24
Postat av: Anonym

Du är då för härlig du Maxiflaxigummitaxi. Ses imorgon. Kram.

2010-06-11 @ 19:32:26
Postat av: Anonym

Hahahahahaha, japp!

Visst e' jag!

2010-06-13 @ 20:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0