Torsdag

Hejsan svejsan.
Idag är det torsdag och bara 6 dagar kvar till Danmark.
Tjoho!

Igår kom vi hem från bion vid typ 23.30, eller något.
Snacka om att jag hade ont i fötterna igår, efter att suttit och sträckt på fötterna i biosalongen.
Usch!
Men, men, det är sånt man får leva med.

Vill man vara fin, så får man lida pin.

Jag kan berätta lite om hur filmen var.
Filmerna är ju liksom fortsättningar till varandra så man måste ju se den första för att förstå allting.
Och sen måste man ju fortsätta att se allihopa, för när man väl har börjat kan man inte sluta.
Det kan jag verkligen lova! ^^
Så jag måste alltså se Breaking Dawn. (Den fjärde filmen i Twilight)
Eclipse var verkligen jättebra.
Twilight-serien, både böckerna och filmerna, har gjort stor succe.
Jag kan inte ens beskriva med ord hur bra den är.

Twilight in my ♥ forever.

Nu har jag och Kevin precis tittat klart på Transformers.
Jag gillar verkligen den filmen också.
Alltså, det finns ju fler filmer i den serien, eller vad man ska säga.
Men den jag och han såg är väldigt bra.
Nu sitter jag här och snart ska vi väl äta lite lunch, tycker jag.
Vad tyckte ni om outfiten igår?
Fin/ful?
Kommentera gärna!

Ha det så bra.

Pussen & Kramen ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har inte sett en enda twiligth-film,men får kanske beta av dem framåt hösten på dvd här hemma. Outfiten var fin, men tant som jag är var den inte lite vågad?

2010-07-02 @ 11:12:24
Postat av: Anonym

Vem är du? Helena eller mormor? ;)

Outfiten var väl inte så vågad tycker jag.

Har du inte sett en enda twilight-film? :O)

Oj! Oj! Oj!

2010-07-02 @ 11:29:42
URL: http://mmaxinee.blogg.se/
Postat av: Virginia

Virginia är mormor...så den som har skrivit till dig är väl kanske i så fall Helena. Outfiten var kanske lite vågad..du visar ju hela ´mellanpartiet´och jag har inte heller sett nån twilight-film...är de så bra som du säger?

2010-07-02 @ 12:27:34
Postat av: virginia

Det är nog Helena i så fall...för jag heter Virginia när jag skriver kommentar till dig....fast jag tycker kanske också att outfiten var lite vågad, du visar ju bara ´mellanpartiet´...och jag har inte heller sett Twilight-filmerna...är de så bra då?

2010-07-02 @ 12:31:29
Postat av: Anonym

Hallå blinda människor! Hihi!

Jag har liksom shorts på mig. ;)

2010-07-02 @ 17:16:40
URL: http://mmaxinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0