Tisdag, Sörsjön och bio

Hejsan Svejsan.
Idag är tisdag och vi har varit i Sörsjön med några kompisar.
E ska slagga här inatt och sen ska vi se på Inception kl. 21.00.
Filmen är 2½ timme, så den slutar typ 23.30 så vi kommer väl hem till midnatt, antar jag.
Idag var vi i Sörsjön, som sagt och badade och solade lite.
Efter det åkte vi hem och åt hamburgare.
Nu sitter vi här och chillar lite och vi ska snart åka iväg till bion.
Det som är så bra är att Kevin sover hos kusinen.
Så då har E och jag Kevins rum för oss själva.
Haha, det låter som om jag äger hans rum. ^^
Jag kommer visa er outfiten lite senare, så ni får stå ut.
Ha det så bra så länge.

Pussen & Kramen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0