Tisdag, sista inlägget för veckan

Hejsan Svejsan.
Jag har inte tillgång till internet i Danmark, förutom mobilen.
Så det blir inga inlägg förns vi kommer hem.
Jag som har Tele2 Comviq kan surfa på mobilen för bara 1:- per dag.
Dag alltså, inte varje gång man går in på internet.
Men jag som har touchscreen mobil tycker att det är en aning krångligt så det blir inga inlägg, tror jag.

Idag har vi inte gjort så mycket, förutom att packa kanske...
Nae, nu driver jag med er. xD
Vi har inte haft en lugn stund idag så mycket som vi har städat.
Jösses, jösses.
Jag har varit duktig och dammat i mitt rum.
Gud, vad duktig jag är!
Nu har jag precis duschat och hjälpt mamma med disken.
Hon står ju alltid och gör allt själv, för att ingen hjälper till, dvs.
Så jag har känt mig väldigt duktig idag. ^^
Jag har precis försökt slå upp i ordböcker, men det är inte min starkaste sida, kanske.
Ha det så bra!

     Danmark - Here we come!

    

Pussen & Kramen ♥


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Isglass är godast om det är riktigt varmt ute! :)

2010-07-06 @ 23:19:44
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Comviq

Hej Maxine,



Vi på Comviq tänkte bara passa på att förtydliga att maxtaxan på surf i mobilen med 1 krona per dag endast gäller inom Sverige. Att surfa på internet utomlands är mycket dyrt.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Comviq.

2010-07-07 @ 18:05:26
Postat av: Fröken P

Snällt av Comviq att skriva här till dig och informera! Har de koll på alla sina kunders bloggar månne tro?:) Well, jag önskar er en trevlig Danmarkresa! Vad har du för fräck touchmobil? Så hightech.

2010-07-08 @ 14:34:36
URL: http://www.pisansliv.blogspot.com
Postat av: Maxine ♥

Leia: Japp, men far min tycker att mjukglass passar bäst i alla lägen. ;)

Comviq: Tack för att du meddelade mig. Det var alltså därför pengarna bara tog slut... ;)

Pisan: Ja, väldigt snällt och bra. Då vet jag det. Tack, vi hade väldigt trevligt. Det har jag inte riktigt koll på, men jag kan lägga upp en bild på den om du vill. :)<3

2010-07-17 @ 17:18:00
URL: http://mmaxinee.blogg.se/
Postat av: Fröken P

Ja tack, gör gärna det!

2010-07-17 @ 18:09:05
URL: http://www.pisansliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0