Onsdag

Hej på er.
Idag har dagen tillbringats på playan i Sörsjön med Ebba och familjen.
Vi solade och hade det bra. Det var väldigt skönt i vattnet och inte alls lika kallt som i förrgår.
Sen åkte vi hem och Ebba följde med.
När vi kom hem ville Ebba se på Twilight, som hon aldrig har sett.
Man blir ju mörkrädd, haha.
Sen åt vi mat, och sen såg vi klart på filmen.
I slutet blev hon jätterädd. -.-
Filmen är ju inte ett dugg läskig, tycker jag.
New Moon är lite småläskig men annars tycker jag inte att de är läskiga.
I så fall mest bara sorgliga.
Vid 8-tiden gick hon hem och jag fick ont i magen.
Men jag fick en varm kudde att lägga på magen, och sen blev det bra igen.

I alla fall, imorgon lägger jag upp bilderna från Legoland och Köpenhamn.
Så ha det så bra tills dess.

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0