Lördag

Tjenare.
Igår var vi i Stockholm och hälsade på Helena och barnen.
Noel var jättegullig och Jonathan har vuxit rejält sen vi såg honom sist.
Men i alla fall kom vi hem ganska sent igår så jag orkade inte blogga.
Bilderna kommer vid annat tillfälle.
Idag har jag bara varit hemma och städat på rummet, men mamma var tvungen att tjata på mig ganska mycket innan jag blev klar.
Lite senare åkte Kevin och pappa iväg och köpte ett XBox 360 till Kevin.
"För han skulle ju ha ett särskilt spel (Skate 3), så då var han tvungen att köpa en ny spelkonsoll..."

Haha, inte direkt men delvis därför.
Men vi vet ju hur Kevin är: Efter 3 dagar har han tröttnat. xD
Nu ska i strax åka till farfar och grilla.
Kanske inte bästa vädret att grilla i, men men.
Vad har ni gjort i veckan då, allihopa?
Själv har jag väl inte gjort så mycket.
Förresten så undrar jag vad ni tycker om outfitsen jag lägger upp.
Ni är sämst på att kommentera. Snälla, släng bara in en kommentar varsomhelst.
Ha det bäst!

Pussen & Kramen ♥


Kommentarer
Postat av: iks

En regnig dag som denna mår man alltid bra att göra av pengar. För du vet ju vad man säger: Pengar är runda så de ska rulla.

2010-07-24 @ 23:30:06
Postat av: Maxine

Haha, så rätt, så rätt! :P

2010-07-25 @ 10:50:26
URL: http://mmaxinee.blogg.se/
Postat av: madde<3

super fin blogg ♥ kolla gärna in min om du har tid eller lust www.nellyochjag.blogg.se :D ♥

2010-07-25 @ 13:14:00
URL: http://nellyochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0