Fredag

Hej bloggen.
Idag är skulle man väl kunna säga att det är mammas och pappas dag.
Hihi, de tar semester idag.
"Äntligen!", är väl det första de säger när de kliver innanför dörren.
De förtjänar faktist lite semester efter att ha jobbat i flera månader. (märk ordet 'faktist')

Imorse vaknade jag runt 09.00 och gick upp och la mig i soffan och glodde lite på TV.
Sen väckte jag Kevin och då gjorde jag i ordning lite frukost till oss.
Efter det satte sig Kevin i sitt rum och spelade TV-spel, som han också gör nu.
Jag däremot plockade i ordning på bordet och sen gick jag och satte mig vid datorn.
Igår när mamma och jag var på ICA upptäckte jag att man kan köpa hårfärger där.
"Wow!" -.-
Och de kostade bara 60:-
Väldigt billigt för en hårfärg.
Men jag ville inte ha nån av färgerna som fanns där, så jag och mamma åker ner till Ingelsta imorgon och kollar där istället.
Hårvårdsbaren, där finns det väl färger? :O
Eller Åhlens, kanske.

Ha det så bra.

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer
Postat av: Virginia

Va´ duktig du är som fixar frukost till Kevin och dig...stora tösen där. Skönt att mamma och pappa har semester nu, sista dan på jobbet...och du..jag har köpt hårfärg på ICA dem har haft det där ganska länge...och du..nu är det 5 dar innan ni åker till Danmark. Skönt va´?

2010-07-02 @ 12:35:16
Postat av: Anonym

Amen, hallå mormor??! -.-

Du börjar bli riktigt gammal du.

Jag drev ju med dig. Det klart att jag vet att det har haft hårfärg på ICA länge.

2010-07-02 @ 17:14:35
URL: http://mmaxinee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stormarknader är helt oslagbara när det gäller hårfärger och krämer till bra pris :-) Mycket bättre än tex. Åhléns eller Kicks.

2010-07-03 @ 21:25:05
Postat av: Anonym

Stormarknader är helt oslagbara när det gäller hårfärger och krämer till bra pris :-) Mycket bättre än tex. Åhléns eller Kicks.

2010-07-03 @ 21:25:56
Postat av: Virginia

Halloj. Vem som skriver till dig och inte säger vem det är..då är det inte jag kanske Helena. Jag kallar mig för Virginia...och du ...jag har köpt hårfärg ganska många gånger på ICA...Kramen och pussen.

2010-07-04 @ 21:56:37
Postat av: Helena

Jomenvisst är det Helena! Missade den detaljen...

2010-07-08 @ 20:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0