Saturdaynight

Hej o hå, farbror Blå.
Nu ska jag och mamma ta och beställa väggtexter. Amor vincit omnia och Home is where your heart is.
Den första ska jag ha i mitt rum och den andra ska vi ha i vardagsrummet. Det blir fint.
Nu har jag precis ätit klart kyckling och couscous. Hihi, det var gott!
Tänkte göra en design, kanske vinter eller juldesign, som ni kan få gratis. (För er som har blogg)
Just ja, vi köpte en diskmaskin idag, eftersom det är förjävligt att stå och diska när man kommer hem...Dessutom fick mamma en mobil idag. Som födelsedagspresent, fast hon egentligen fyller på måndag. Grattis i förskott! ^^ Bild på mobilen kommer på hennes födelsedag.
Ha en bra lördagkväll.
Pussen & Kramen ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är jättenöjd med min NYA fina mobil. Har ju bara haft begagnade förut. Merci beaucoup!

2010-12-05 @ 22:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0