Ms Cheerleading

I måndags var det Mr Street och idag är det Ms Cheerleading. Jihoo! ^^
Fast än så länge har jag bara varit i skolan och kommit hem. Lektionen innan vi slutade var det franska.
Pluggade lite inför provet på fredag. Tror att jag kommer på en fullpoängare, hihi.
Men nu är det 1 december men jag har fortfarande inte sett julkalendern än. Det suger för jag vill se den!
Jag kommer inte hinna för att dansen slutar 19.00. Fy, men jag ska nog åka till Ica sen och köpa chokladkalender, eftersom det är jul. Men nu har mamma kommit och jag ska alldeles strax till cheerleadingen.
Ha det bäst.
Pussen & Kramen ♥

Kommentarer
Postat av: virginia

Hoppas att Cheerleadingen´ gick bra...och nu snöar det igen här i gamla Sörping.

2010-12-02 @ 16:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0