Dan före dopparedan...

Gooood evening people. Imorgon är det jul, herre min skapare! Det är helt sjukt, ju. Shit, vad det har gått fort då.
Imorrn vill man ju i alla fall vara lite snygg, eller tjaa...Jag blev ju skiiitsnygg då, men tills imorgon vill man ju vara julfin så jag drog och klippte mig! Väldigt bra vart det. ^^
Jag är jättenöjd! Kul med ny frisyr, typ snelugg. Jag har ju haft hel-lugg innan och "vanligt" och uppklippt.
Ärligt talat så ser jag lite ut som ett emo, haha! Varför inte??????
Men nu ska jag och min lilla familj äta vörtbröd med julskinka och senap och sen ska jag förbereda mig för jul!
Fast jag måste ju gå och lägga mig innan kl. 00.00 så att inte tomten och John-Blund blir tjuriga på mig, hahaha.
Pussen & Kramen ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej du vart jätte fin God Jul:)

kolla och komentera gärna min blogg ♥

2010-12-24 @ 08:27:25
URL: http://bblondinelin.blogg.se/
Postat av: eelvirrus ! :)

naaw men va söt du äe ! ♥ Blev jätte fint, love you :*

2010-12-24 @ 22:21:19
URL: http://hetastsomfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0