Sunday

Hej hopp.
Idag är det sunday, men det är ju inte direkt nån "sunday".
Vädret är ju sämre än på en hel vecka. Men man ska inte deppa för det.
Vad gör ni då? Jag och mamma kollar på Paris Hilton's my new BFF i repris.
Det är väl ett av de sämsta programmen jag nånsin sett men det är så fjantigt så att man vill kolla.
Nu är det final och jag vet inte riktigt vem jag vill ska vinna.
Tiniecia skriker för mycket och Stefanie är för mesig.
Nu har jag precis ätit en kebabrulle, eller ja, inte en hel men typ 10 tuggor eller nåt. ^^
För typ ett par dagar sen köpte jag en FRIDA-tidning och då fick man en mascara.
ZEBRA EYES Mascara 01 Black.



Ha det så bra.

Pussen & Kramen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0