Onsdag, kort inlägg

Hej hopp.
Ska till mormor snart så det blir ett kort, kort inlägg.
Idag har det inte hänt så mycket, än så länge iaf.
Vaknade och kollade på Rachel Ray.
Efter typ en halvtimme väckte jag Kevin och käka lite frukost.
Sen visade jag Kevin vart Mallorca ligger på kartan, men han verkar inte inse att det tillhör Spanien. -.-
Efter det fixade jag mig och gick in på Sf bio och kollade om det fanns nån bra film att se.
Nu sitter jag här och bloggar.
Förresten så skulle ni väl kunna rösta på mig i Nelly's skodesignar-tävling.
Det skulle vara jättesnällt. ^^
Vi ska ju till mormor, som sagt, och sova där i ett par dagar. Så jag vet inte om det blir några inlägg då, men det kan ni väl stå ut med i så fall?
Älskar er allihopa. Ha det så bra.

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0