Repetion

Tjenare. Sitter i cafét just nu, med Anna m. fl. Ska till Immanuelkyrkan och repa inför konserten i april.
Slutar runt 14.20. ^^
Bloggar nog när jag kommer hem. Som ni kanske vet har jag renoverat mitt rum och det, men jag har inte hunnit lägga upp bilder på rummet. Sorry!
Om ett tag, när jag har investerat i en del grejor kan jag lägga upp både före och efter bilder. Hoppas att ni inte har gett upp på mig.
Har precis ätit lunch. Jag kommer inte ihåg vad vi åt faktiskt. Men ska nog dra snart. Ha det gott!

Bilden lägger jag endast upp för att den är fin, hihi!

Kommentarer
Postat av: emma rolandsson

Delta gärna i min tävling och vinn pilgrim örhängen och snygga brillor till sommaren!



http://emmarolandsson.blogg.se/2011/march/tavling-1.html

2011-03-30 @ 21:05:46
URL: http://emmarolandsson.blogg.se/
Postat av: isabell

kul :)

2011-03-31 @ 07:45:06
Postat av: virginia

Ser fram mot att se renoveringen av ditt rum..före och efter. Fotot var jättefint, finstämda färger.

2011-04-01 @ 10:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0