Ny månad, nya möjligheter

Hej du som läser! Nu är det mars och det är.......EGENTLIGEN vår. Men vad är Sverige utan en iskall vår. MYCKET!
Jag vill bli av med skiten, stått ut med den eländiga snön i 3 månader. Ge mig vår! Ge mig vår! Ge mig vår!
Jösses alltså, Kevin är såhär lite trögis. Haha, men han är dögullig. Så här reagera han när mamma tog hans penna:
-Jag tar den här pennan istället, som är gjord av.....BAMBU! Det är Harry Potter's stav!
Då fick jag ett litet ryck och svarade:
-Pennor är inte gjorda bambu, herregud! xD
Men nu ska brorsan egentligen ha datorn, så jag avslutar inlägget med en bild jag har tagit som jag gillar till max!
Kommer säkert fler bilder i framtiden. Kissies and hugs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0