I loved you first

Börjar med att säga att uppdateringen på bloggen kommer vara lite upp och ner den kommande veckan.
Om jag inte bloggar beror det på att jag har bloggpaus.

Lyssnar på Alice Hagenbrant just nu. Bästa låten Samson! ♥
Love it! Men den är mycket bättre på Spotify än på Youtube. Ville få fram den på lyrics och karaoke, men den sög rätt hårt på Youtube. :(
Nu ska vi inte tänka på negativa saker.
Var på Zumba och Core idag....men Hanna hade lovat att hon skulle komma, men det gjorde hon inte. *snyft*
Nej, nu blev det tråkigt igen, haha! ;)
Nu kommer det något positivt! Jag äter godis och ska nog sova snart.
Såhär ser jag...INTE ut just nu. Är lite stel idag, känner jag. Kommer nog att ha värsta träningsvärken imorgon.
Tittar på något som heter....ehhh??? Italian job, eller något.
Kanske blir någon gång i veckan att jag och Julia fixar hål i öronen igen. Fast egentligen ska jag spara mina pengar! Jag är fan sämst på att spara pengar! :)
Pussisar från Maxine! Sweet dreams.
Ps. Det blir ingen Dagens outfit idag.

Kommentarer
Postat av: iks

Nästa dagens outfit vill jag bestämma

2011-03-19 @ 23:09:57
Postat av: isabell

tråkigt att hon it kom men kanske nästa gång? :) kramiz

2011-03-20 @ 10:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0