Hunden och kattens dagbok

Hej!


Börjar mitt underbara inlägg med Hunden och kattens dagbok. (från RIX FM)
Hahaha! Gammalt, men det går fan aldrig ur tiden, om man säger så. Hahahahhahaha! :D
Älskar't! It made MY day.
Fick precis reda på att Sanna och Rodney i  redan är förlovade! Va i hellskotta???
Tittar på nåt asläskigt program med Kevin, för mamma är på bowling med jobbet! Eller nej, nu är hon hemma. Annars då? Jo, jag har varit i plugget och på gymnastiken skulle vi hoppa på typ en studsmatta och hamna på tjockmattan. Det var kul, men det gick väl.....sådär för mig, eller. Hihi.
Bjuder på en bild sen i somras. Men hur i hela fridens namn kunde jag ha tjocktröja på mig och ett par korta minishorts nertill. Störd jag är!
Äter Riesen och chips nu. DET är mums! ;)
Imorgon blir det Zumba med Hanna, fast nu har jag jätteont i kroppen så vi får se om det blir core också.
Natti, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0