Fotografering i Motala

Jag fick nyss beskedet om att jag ska plåtas på The Studio i Motala imorgon! Happyface! :)
Torgvantarna jag har på mig, gjorde mormor till mig igår/idag. Sköna som tusan, dock lite sticksiga.
Vad har ni gjort idag och vad ska ni göra ikväll då?
Jag ska packa kläder tills imorgon osv... Sen ska jag duscha och titta på finalen i Melodifestivalen.
Idag har vi varit på Candyland och käkat på . Mömsigt! Mormor tog ett Friscomål och jag tog en........GRAND DE LUXE!
Den var skit go'!

Har fixat lite i mormors hår och sminkat henne. Det blev skitbra och hon vart jättenöjd!
Nu ska jag hjälpa till med maten så hejdå!

Kommentarer
Postat av: Lovisa x)

Kul! :) Vrf egentligen? Hade du typ frågat om dom kunde fota dig?

2011-03-20 @ 18:50:24
URL: http://lovisaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0