Wierd weather

Har ni också haft ett konstigt väder idag? Imorse var det jättefint. Sen spöregnade det och lite senare, då sken solen som aldrig förr. Och nu...alldeles nyss, haglade det så jag trodde jag skulle dö. Trodde fönsterruterna skulle gå sönder.
Det stod verkligen ingenting om regn. Bara stora solar...Hmm?

Gick hem från dancecampen idag. Ganska härligt och jag känner mig stolt men det var väldigt tungt att ta sig fram på den där lååånga vägen.
Tittar på Scrubs och skrattar lite diskret...höhö
Vet ni hur det är när man är sådär skitsugen på godis men inte har nåt. Det suktar typ lite när det står en godispåse (utan godis) på bordet. Jag retar mig lite på det.
btw så undrar jag faktiskt vad ni tycker om dessies nya låt? tycker den är väldigt bra i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0